Ako vymeniť/vrátiť tovar
Kupujúci je oprávnený vymeniť kúpený tovar za iný tovar tej istej hodnoty ( či vyššej hodnoty za predpokladu dorovnania kúpnej ceny ) do 14 dní od prevzatia tovaru. Kupujúci v takom prípade na svoje náklady zašle nepoužitý a nepoškodený tovar so všetkými súčasťami a príslušenstvom na adresu predávajúceho s presnou požiadavkou na výmenu tovaru. Výmenu možno dohodnúť prostredníctvom e-mailu či telefónu, alebo uskutočnením novej objednávky v e-shope s vyplnením poznámky, že ide o výmenu tovaru a uvedením čísla pôvodnej objednávky. Pre urýchlenie procesu sa odporúča, aby kupujúci spolu s oznámením o odstúpení zaslal tiež kópiu faktúry vystavenej predávajúcim.
Pri prvej výmene v rámci tej istej objednávky kupujúci hradí náklady na vrátanie pôvodného tovaru predávajúcemu a vymenený tovar je kupujúcemu dodaný zadarmo. Pri prípadnej ďalšej výmene hradí náklady na vrátanie aj dodanie vymeneného tovaru kupujúci.
Predávajúci kupujúcemu odporúča, aby tovar na výmenu zasielali doporučene alebo iným spôsobom tak, aby zásielku bolo možné v priebehu prepravy sledovať a aby bolo zásielka poistená. Možno tak predísť komplikáciám v prípade zdržania či straty zásielky pri preprave.
Pokiaľ je tovar zaslaný na výmenu poškodený alebo je inak znížená jeho hodnota, bude kupujúci kontaktovaný s cieľom dohodnutia ďalšieho postupu, pri ktorom bude zohľadnený prípadný nárok predávajúceho na náhradu škody na tovare.